განვიხილეთ მე-4 მოდულის აქტივობები, რომლებიც დაგვეხმარა მოსწავლის ჩეკლისტის მომზადებაში, რომელიც ავტვირთეთ drive-ზე სასწავლო პროექტის დამხმარე საქაღალდეში .
შემდეგ განვიხილეთ მე-5 მოდულის აქტივობები სადაც იყო განხილული მოს- წავლეთა შეფასების კრიტერიუმები, შევქმენით "ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე"-რუბრიკა, რომელიც ავტვირთეთ drive- ზე შეფასების საქაღალდეში.
მივიღეთ დავალება: 1) მოსწავლის ნაშრომის პრეზენტაციის შექმნა ჩეკლისტის
მეშვეობით.
2) შევქმნათ კოლაბორაციული შეფასების და პრეზენტაციის რუბრიკა და ავტვირთოთ შეცვლილი და დასრულებული სახით drive-ზე. მადლობა ჩვენს ტრენერს.
შემდეგ განვიხილეთ მე-5 მოდულის აქტივობები სადაც იყო განხილული მოს- წავლეთა შეფასების კრიტერიუმები, შევქმენით "ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე"-რუბრიკა, რომელიც ავტვირთეთ drive- ზე შეფასების საქაღალდეში.
მივიღეთ დავალება: 1) მოსწავლის ნაშრომის პრეზენტაციის შექმნა ჩეკლისტის
მეშვეობით.
2) შევქმნათ კოლაბორაციული შეფასების და პრეზენტაციის რუბრიკა და ავტვირთოთ შეცვლილი და დასრულებული სახით drive-ზე. მადლობა ჩვენს ტრენერს.
Комментариев нет:
Отправить комментарий